specialisme
hoofdredactie
Contentcoördinatie
Aandacht trekken van je lezer doe je niet alleen door opvallende content te maken. Consistentie en frequentie zijn net zo belangrijk. Dat vraagt om een weldoordacht plan en een redacteur die het overzicht houdt en de makers van content aanstuurt. Als ervaren hoofdredacteur help ik jouw organisatie bij de totstandkoming en uitvoering van publicaties.
Magazines, flyers of online kanalen
Het kan gaan om een eenmalige publicatie in de vorm van een magazine of flyer/brochure, maar ook om digitale content die je met een vaste frequentie wilt publiceren.
Doel en doelpubliek
Wat is het overkoepelende doel van de publicatie en het beoogde doelpubliek? Ik denk graag met je mee over die vraag. Op die manier stemmen we de publicatie zo goed mogelijk af op de lezer en zijn of haar belevingswereld.
portfolio hoofdredactie
een kleine greep
Nieuwe website voor De Rechtspraak
In opdracht van Contentbureau Crossphase gaf ik als redactielead leiding aan het herschrijven van de lokale content van rechtspraak.nl
Hoofdredactie Bodhi
Van 2012 tot 2022 was ik hoofdredacteur van Bodhi: hét platform voor hedendaagse en historische boeddhistische wijsheid, informatie en actualiteit.
Magazine HWZ
Voor Huurdersorganisatie Wonen Zuid ontwikkelde ik het magazine ‘Wonen doe je samen’. Een mix van verhalen, infographics en informatieve teksten, die de huurder meer inzicht geven in het belang van het werk van HWZ.